پنجشنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۸۵

نظرتون در مورد این عکس چیه؟
عکاس: فکر کنم خواهرزاده ام

۸ نظر:

ناشناس گفت...

salam khanomi
y ke in ax cheghadr naz bood, khastegi az tanam raft.
zende bashid hamatun.
amin

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
خوبید...؟
معذرت که بهت دیر سر زدم...
اما خوب به نظر میاد شما هم غیبتتون کم نیست و گاهی وبلاگتون دیر آ÷دیت میشه.
اولین احساسی که از دیدن عکس بهم دست داد قبل از اینکه اصلٌ ببینم راجع بهش نظر خواستید این بو که ناخود آگاه خندم گرفت... یعنی به نظر میاد عکسی هستش که آدم رو با هر حالی حتی خسته هم که باشه بی اختیار به تبسم وا میداره
فکر میکنم بد نیست به آخرین نوشته وبلاگم که شعری هست به نام زندگی و ارتباط و قیاسی بین زندگی بچه ها و بزرگا داره بندازید.. بی ارتباط با عوالم بچه ها مثل این حرکات شیرینشون نیست...

ناشناس گفت...

salam khanomam.
manam mamanoonam ke sar zadi be weblog.
ama dar morede sher, gheseye zendegie hamamoone ke too zendegi dochare moshkelati mishimo akharesh mibinim hich rahe farari nist hata ba safaro dur shodan chon "aabist tamame asemanha" va akhare sar ham ba hameye moshkelat mibinim jaee baraye entegham nist chon baraye mehr varzidan afaride shodim:)
bazam manoon az lotfe tavajohetoon.
khodaye mehrban poshto panahetoon bashe azizam.

ناشناس گفت...

به نام خدا
سلام به شما - خوبی ؟
اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود که خواهرزاده ؟ مگه کدوم یکی از خواهراتون یه بچه انقدری داره ؟ شاید من اطلاعاتم کمه
در ضمن مادرم مشتاقه که عکسای شما رو ببینه - اگه خواستید ای میل من اینه
meisam14b@yahoo.com

((پـيـچـك افـتـاده به جـان ساقه‌ها
گـشـتـه پـژمرده هـمـه آلاله‌ها

عاقبت ازبس چپاول می‌كنند
شهر تهران را چو كابل می‌كنند))

ازت تشکر میکنم که به وبلاگم اومدی و نظرت رو درباره اش گفتی
این دفعه هم با موضوعی درباره زاپن و مبارزه با به اصطلاح بد حجابی به روز هستم
لطف کن کامل ببین و بخون بعد نظرت رو بده همکار مثل همیشه
التماس دعا - یا علی(ع) مدد .

ناشناس گفت...

سلام .. شاید بخندی اما هر بار اومدم کامنت بذارم برات نتونستم ........ نمیدونم چرا نمی اومد ....... این وروجک چند سالشه .... من ا÷م بیا

ناشناس گفت...

این یه جیگر طلای نفسه عشقه شیطون

بلاست

که بزرگ بشه معلوم نیست چند ریشتر ویرانگری کنه خوش بخال باباشو بیچاره مامانش

Maryam گفت...

میثم خان منظورم اینه که خواهر زاده ام این عکس رو گرفته. این نوه خاله ام هستش.

ناشناس گفت...

haha inke behafaride :D che photogenic