دوشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۵

دیشب ملکه زیبایی جهان شد یه دختر ۱۸ ساله از پورتوریکوبنام زلیخا ریوورا مندوزا
جالبتر اینکه امسال بیشتر کاندیداها مو ی مشکی یا تیره داشتند و از میان ده نفر نیمه نهایی تنها دو نفر آنها موی بلوند داشتند بنظرمیرسد دوران مو بلوندها بسر رسیده است. اما مجموعا من فکر میکنم معیارهای انتخاب کاندیداها باعث شده که تقریبا همه کاندیداها قیافه ها و چهره های مشابه به یکدیگر داشته باشند و تفاوت چندانی از نظر قیافه در کاندیداها بخصوص کاندیداهای کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین دیده نمیشود. کشورهای صعود کننده به مرحله فاینال عبارتند از پورتوریکو، سوییس، ژاپن، پاراگویه و
آمریکا. البته من برنامه را که دیشب ان بی سی نشون میداد نتونستم ببینم اما یه چندتا از عکسهاشوکه از یاهو گرفتم اینجا میذارم
اینم آدرسش






.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam khanomi!
hale shoma?
merc bekhatere eslah.
khabare jalebi bud.
jalebe ke ba inke in faghat 1ensane ama nemade 1 keshvare va ba barande shodanesh 1 keshvar shad mishe, mesle baghiyeye field haye varzeshi.
shadmano salamat bashid khanomi.

ناشناس گفت...

لاله جان سلام

می گم این بی ادب ها چرا دختر مکزیک را برنده نکردند؟ آقای مربوطه دلش شکست .. بچه ام خیلی امیدوار بود . از لباس دختر امریکا مسخره تر هم نبود.. مواظب خودت باش

ناشناس گفت...

سلام. امیدوارم خوب باشی
چون اسمتو نمی دونم لاله آشک صدات مِِی کنم
ممنون که به وبلاگم سر زدی
متاسفانه فرصت نکردم زودتر از این جوا ب بدم
مطلب قبلی که در مورد راز داوینچی بود رو دوست داشتم
کتابش رو خوندم
دقیقا همین مطلب توجه منو خیلی جلب کرد
البته به نظر من فیلمش رو خیلی بد ساخته بودن
یعنی کسی بدون خوندن کتاب
فیلمو درک نمی کنه
نظر تو چیه؟
راستی یه چیز کوچیک نوشتم
اگه فرصت کردی سر بزن
موفق باشی