جمعه، بهمن ۲۱، ۱۳۸۴





از خواب پاشي ببيني همه جا سفيده چه قشنگه در عين حال سرد سردي رنگ برف از برودتش بيشتره حتي اگه به عکس يه منظره برفي نگاه کني سرماش تا اعماق وجود رخنه ميکنه. چهارشنبه صبح پاشدم برم کلاس ديدم همه جا سفيده منم اين چندتا عکسو سر راهم گرفتم چون در حال حرکت بودم دستم لرزيده و زياد شفاف نشده اما خوب از هيچي بهتر:) .امسال خدا رو شکر زياد سرد نبود اخبار ميگفت دماي ماه ژانويه تا کنون در تاريخ آمريکا بي سابقه بوده که اينطور گرم باشه اما به من چه که بي سابقه بوده گرم باشه هر چي ميخواد باشه.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدید
گویا شما الان در خوانسار هستید، فکر کنم بتونیم همو ببینیم
من تا فردا شب( 1شنبه شب) در خوانسار هستم
واقعا خوشم اومد از وبلاگتون
عکسهای زیبایی از خونسار گذاشتید
منم با عکسهای عاشورا به روز کردم
عکسهای دیروزم میذارم
اگه امکان داره تلفن تماستون رو برام میل کنید تا بتونیم همو ببینیم

ناشناس گفت...

مگه قراره هر کی به وبلاگ کسی سر میزنه باید قرار بذاره که همدیگه رو ببینن؟ یا شماره بده ماشاالله به این ظرفیت. lalehashck

ناشناس گفت...

laale jaan man chera nemitoonam farsi type konam. maa injaa gharar bood barf dashte bashim vali nayamad . alan dare yek chizi miad vali barfi ke beshine nabood. khoshbehalat. hamishe shad bashi.

ناشناس گفت...

dear laaleh .right now we have at least 4 inches of snow !!! I don't know but i did something terrible that i can not type farsi .i mean i don't have farsi font. i don't know what should i do it's making me crazy. sorry fo english i hate pinglish. take care bye

ناشناس گفت...

dear parvaneh don't wory i don't have either. i worte in the Farsi Nevish Dhahi and with copy-paste i made that easy. we have to pray for copy-paste:)Goldim(lalehashck)

ناشناس گفت...

Salam . khoshgelandaaa .eyne zemestoonaye khonsar

ناشناس گفت...

valentynetoon mobarak .hamishe eshgholane bashid!